Drodzy Seniorzy!
Mimo pandemii, oszuści wciąż pozostają aktywni, dlatego przypominamy Wam o zachowaniu ostrożności i czujności!
Klienci mBank otrzymali ostatnio wiadomości z informacjami o tym jak działają oszuści. Na co należy zwracać uwagę?
- Przestępcy najczęściej dzwonią w sprawie podejrzanego przelewu lub transakcji kartą płatniczą.
- Fałszywy pracownik banku, przełącza rozmowę do innych „konsultantów”, co ma przekonać rozmówcę do tego, że naprawdę rozmawia z bankiem.
- Oszust przekonuje rozmówcę do zainstalowania specjalnej aplikacji, która później służy mu do przejęcia kontroli nad urządzeniem.
Prawdziwy pracownik banku nigdy nie poprosi o:
- zainstalowanie aplikacji,
- podanie loginu i hasła do logowania na konto elektroniczne,
- podanie informacji o karcie kredytowej.
Pamiętajcie o uważnym czytaniu wiadomości przesyłane z banku i nigdy nie zgadzajcie się na autoryzację, których nie zlecacie lub nie rozumiecie!
Więcej informacji na stronie: https://www.o2.pl/…/mbank-ostrzega-klientow-mozna…Ogólnopolska Karta SenioraGłos Seniora.